Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroj pro určování atribuce online marketingových aktivit
Šišák, Ivan ; Henzl, Martin (oponent) ; Malinka, Kamil (vedoucí práce)
Nástroj umožňuje rozdělování zásluh na konverzi mezi různé marketingové aktivity. Jedná se o tzv. modelování atribuce. Rozdělení konverze je popsané prostřednictvím modelů,  kromě těch nejznámějších (model první interakce, model poslední interakce, lineární model), které umožňují vytvořit libovolné rozdělení konverze mezi marketingové aktivity. Použití tohoto nástroje může být vhodné při zjišťování efektivnosti marketingových aktivit.
Nástroj pro určování atribuce online marketingových aktivit
Šišák, Ivan ; Henzl, Martin (oponent) ; Malinka, Kamil (vedoucí práce)
Nástroj umožňuje rozdělování zásluh na konverzi mezi různé marketingové aktivity. Jedná se o tzv. modelování atribuce. Rozdělení konverze je popsané prostřednictvím modelů,  kromě těch nejznámějších (model první interakce, model poslední interakce, lineární model), které umožňují vytvořit libovolné rozdělení konverze mezi marketingové aktivity. Použití tohoto nástroje může být vhodné při zjišťování efektivnosti marketingových aktivit.
Gamifikace a fantasy hry jako prostředek zvyšování návštěvnosti zpravodajského portálu
Böck, Adam ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Práce je zaměřena na gamifikaci a fantasy hry. Hlavním cílem bylo zmapovat situaci v České republice a zjistit, jestli mají fantasy hry vliv na čtenost sportovního serveru. V teoretické části práce jsou gamifikace a fantasy hry definovány, představeny největší gamifikační projekty ve světě i pokusy v České republice a vybraná fantasy hra ze zámoří. V praktické části je popsána situace na trhu fantasy her v České republice, porovnáni dva největší zástupci a zkoumán vliv na čtenost sportovních webů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.